اللهم عجل الولیک الفرج 

اهل ماهواره اجازه مدن با اعتقاداتشون هم تمسخر گرفته شه
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل ریحانه ها آیت الله سیستانی
نويسندگان
پخش زنده حرم
حمایت می کنیم

اما این تمام یا پایان ماجرا نبود پس از آن، قهرمانان داستان "من و تو"، با در آغوش کشیدن یکدیگر بیشتر موجب ذوق زدگی تماشاگران شدند، آنگاه پسر به خواندن ترانه همراه رقص با تازه عروس اش کرد، پس از پایان این سکانس نیز، جناب مجری هم در قامت یک عاقد برآمد و بدون هیچ تشریفاتی یکسره بله را از عروس خانم گرفتند.
در ادامه مجری که دست بردار نبود آن دو را به اجرای نوعی دیگر از رقص و به قول خودش عشقولانه در کردن فراخواند، تا بدین ترتیب شکستن حرمت ماه محرم را کامل کند.
در مورد شبکه من و تو گفتنی است که رها اعتمادي كه فردي بهايي زاده و از خانواده نوكران و خدمتكاران دربار شاه مخلوع است، در سال 2010 با همكاري رسمي دربار انگليس و چند نفر از عوامل ديگر شبكه من و تو را كه از همان ابتدا لقب خواهرخوانده بي بي سي فارسي را يدك مي كشيد راه اندازي كرد.
اعتمادي در آگهي استخدام اين شبكه كه چندی قبل در وبلاگش منتشر كرد، سه شرط اصلي را براي پذيرفته شدن به عنوان مجري در اين شبكه را اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائيت ، مخالفت با جمهوري اسلامي ايران و آمادگي داشتن براي عريان شدن عنوان کرد.
رها اعتمادي از چند سال پيش با پشتيباني همه جانبه و البته غير علني عوامل بي بي سي گروهي به نام "جوانان بدون مرز" را براي ضديت با جمهوري اسلامي ايران راه اندازي كرد و تمامي عناصر همسو با فرقه ضاله بهائيت و ضد جمهوري اسلامي ايران را شناسايي و هسته اوليه من و تو را با آنها شكل داد.
علاوه بر شبکه «من و تو»، مجریان شبکه بی‌بی‌سی نیز در شب عاشورا برای دومین سال پیاپی همگی بصورت هماهنگ لباس قرمز پوشیدند. شبکه‌ای که در مورد بهایی بودن بنیان‌گذاران بخش فارسی آن و همچنین عوامل کنونی آن، مستنداتی منتشر شده است.
عبدالله شهبازی مورخ تاریخ معاصر در این زمینه می گوید: «بخش فارسی بی بی سی در اوج جنگ جهانی دوم تاسیس شد و کسی که آن را بنیان گذاری کرد، فردی بود بنام «حسن موقر بالیوزی» که از خویشاوندان «میرزا محمد علی شیرازی» معروف به «باب» محسوب می شد. حسن بالیوزی از شخصیت های بلند پایه فرقه بهاییت بود که از نزدیکان «شوقی افندی» (یکی از رهبران بزرگ بهاییان) نیز محسوب می شد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: قیمت ماهواره, شبکه من وتو , مطالب شبکه من وتو,
[ پنج شنبه 17 اسفند 1391 ] [ 10:9 قبل از ظهر ] [ منتظر ]

درباره وبلاگ

دختران دیروز وامروز
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ریحانه ها و آدرس reyhaneha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

کد لوگو وبلاگ یا صاحب الزمان

یا صاحب الزمان

3-به ظاهر نیست
کد موزیک آنلاین برای وبگاه

کد متحرک کردن عنوان وب

كدهای جاوا وبلاگ




کد متحرک کردن عنوان وب